serie-a-liga-wloska/ Serie A (Liga Włoska)
Transmisje 20
la-liga-hiszpanska-primera-division/ La Liga Hiszpańska (Primera Division)
Transmisje 20
premier-league-liga-angielska/ Premier League (Liga Angielska)
Transmisje 20
1-liga-polska/ 1. Liga Polska
Transmisje 18
liga-europejska/ Liga Europejska
Transmisje 18
liga-mistrzow/ Liga Mistrzów
Transmisje 18
ligue-1-liga-francuska/ Ligue 1 (Liga Francuska)
Transmisje 18
bundesliga-liga-niemiecka/ Bundesliga (Liga Niemiecka)
Transmisje 18
pko-bp-ekstraklasa/ PKO BP Ekstraklasa
Transmisje 18
mls/ MLS
Transmisje 4
copa-libertadores/ Copa Libertadores
Transmisje 1
3-liga-polska/ 3. Liga Polska
Transmisje 38
championship/ Championship
Transmisje 36
nfl/ NFL
Transmisje 28
segunda-division/ Segunda Division
Transmisje 25
kasynaonlinepolskie

Triki marketingowe w Internecie

Triki marketingowe w Internecie

Duże marki i firmy już wiedzą, że stosowanie cyfrowych strategii marketingowych jest niezbędne do osiągania dobrych zysków i wzrostu. Obecnie nie ma firmy, która mogłaby się rozwijać i rozwijać bez stworzenia sobie odpowiednio dobrej reputacji w Internecie.

Niezależnie od tego, o jakim rodzaju działalności mówimy, każda firma musi dołożyć wszelkich starań, by zaistnieć w świadomości użytkowników, szczególnie, jeśli działa głównie online. Spójrzmy na przykład na kasyno internetowe mr bet. To serwis działający w naprawdę trudnej branży, jaką jest hazard online. Ale dzięki umiejętnemu postępowaniu i udanym akcjom marketingowym szybko zyskało sobie popularność wśród graczy na całym świecie — także i w Polsce. Dziś przedstawimy Ci kilka udanych metod zwiększania swojej widoczności  w sieci. Może także z nich skorzystasz?

Media społecznościowe są niezbędne do rozwoju firmy

Możesz do woli twierdzić, że korzystanie z portali społecznościowych jest szkodliwe, bo przez nie tracisz czas lub szansę na zarobek w pracy. Jednak badania przeprowadzone przez samego Facebooka dowodzą, że użytkownicy spędzają na przeglądaniu portali społecznościowych ponad 10 godzin miesięcznie.

Mając łatwy dostęp do mediów społecznościowych za pośrednictwem aplikacji, znacznie łatwiej jest uzyskać dostęp do swojego konta z dowolnego miejsca. Inną kwestią jest to, że ze względu na znajomość sieci i brak całkowicie zrelaksowanego środowiska, użytkownicy mogą zostawiać swoje opinie, krytyczne komentarze i sugestie, więc jest to doskonały środek komunikacji między firmą, a jej odbiorcami. 

A to oznacza, że dosłownie wszystkie firmy, zarówno duże, jak i małe traktują sieci społecznościowe jako jedno z priorytetowych działań w swoich cyfrowych strategiach marketingowych. Jeśli więc jesteś potencjalnym klientem, to zwróć uwagę na reklamy, posty i inne materiały dostępne w mediach społecznościowych i publikowane przez interesujących Cię dostawców towarów lub usług.

Informacje dla klientów, a nie tylko o firmie

Wiele marek popełnia ten błąd w odniesieniu do swoich cyfrowych strategii marketingowych, zwłaszcza jeśli nie są jeszcze świadome ich znaczenia.

Do dziś niewiele firm zrozumiało w pełni, że wszystkie informacje, które publikują w Internecie, muszą być interesujące dla Twojego klienta. A to oznacza, że informacje wyłącznie o samej firmie nie zawsze będą trafnymi treściami. Klienci zdecydowanie preferują konkretne dane na temat oferty. Jeśli więc trafisz na posty opisujące samą firmę, to od razu wiesz, że nie czuje się ona zbyt mocna w Internecie!

Najlepsi pod tym względem stosują praktyczną zasadę: 80% treści interesujących klientów, nie więcej, niż 20% treści o samej firmie!

Techniki SEO to podstawa

Techniki SEO pomagają lepiej pozycjonować witrynę firmową w wynikach prezentowanych przez wyszukiwarkę Google. Oczywiście zajmują się tym zazwyczaj profesjonaliści, którzy stosują liczne dobre i skuteczne praktyki, takie jak:

  • atrakcyjne tytuły,
  • oryginalna treść,
  • zoptymalizowane obrazy,
  • odnośniki wewnętrzne i zewnętrzne,
  • często publikowane posty i aktualizacje.

Przy czym są to materiały służące głównie „nakarmieniu” robotów firmy Google. Może się więc zdarzyć, że natrafisz na publikacje napisane nieco dziwnym językiem — pamiętaj więc o tym, że tak naprawdę jest to tekst przeznaczony dla algorytmu wyszukiwarki.

Odnośniki sponsorowane

Odnośniki sponsorowane są fantastyczne, jako że wielu specjalistów uważa, że jest to jedna z nieomylnych technik marketingu cyfrowego. Jednak należy tutaj uważać, bowiem nadmierne stosowanie tego typu metod może to mieć jednak zupełnie odwrotny skutek od zamierzonego. Nikt przecież nie lubi zbyt natarczywych reklam, nieprawdaż?

Niemniej jednak na pewno codziennie napotykasz się na mnóstwo linków sponsorowanych, niezależnie od platformy, z której chcesz korzystać: 

  • Bing, 
  • Facebook, 
  • Google, 
  • Instagram, 
  • Linkedin, 
  • Twitter  i wiele innych.

Tak naprawdę to metoda ta jest skuteczna tylko wtedy, gdy użytkownicy klikną w taki odnośnik i przejdą na wskazaną przez niego stronę internetową. Na przykład po to, by dokonać zakupu lub choćby przejrzeć ofertę. Oznacza to, że tworzenie interesujących publikacji z linkami sponsorowanymi to prawdziwe wyzwanie!

Artykuły

Data publikacji: 21.07.2023 21:39

Autor: Nikodem Potocki

Ten artykuł jest dostępny tylko w zagraniczej odsłonie tego serwisu.

kasynaonlinepolskie
Canal+online