Odkąd branża zakładów sportowych to już nie tylko tradycyjny kanał dystrybucji, którym są stacjonarne punkty bukmacherskie, typerzy mają do wyboru kilka różnych opcji, jeśli chodzi o stawianie swoich zakładów. Obecnie najlepsi zagraniczni bukmacherzy oferują swoje produkty za pośrednictwem różnych kanałów, w tym stron internetowych, aplikacji bukmacherskich i mediów społecznościowych. To oznacza, że typerzy mogą uzyskać dostęp do usług bukmacherskich na wiele różnych sposobów.
Wraz z rozwojem internetu i technologii cyfrowej, bukmacherzy stają w obliczu rosnącej presji i wyzwań, aby rozwijać coraz więcej punktów styku i tym samym zwiększyć dostępność i wygodę korzystania z ich usług. Wszyscy bukmacherzy, którzy chcą zoptymalizować swoje wyniki na rynku, uruchamiają teraz szereg różnych kanałów, za pośrednictwem których klienci, typerzy, mogą obstawiać zakłady i cieszyć się wrażeniami, jakich oczekują. Lista zagranicznych bukmacherów, którzy oferują wielokanałowe obstawianie, jest zatem coraz dłuższa.
Jednak wyzwaniem w prowadzeniu działalności wielokanałowej jest to, że jeśli nie ma integracji, która może zagwarantować płynne przejście z jednego kanału do drugiego i spójne doświadczenia w różnych kanałach, są one bardziej narażone na niepowodzenie.
Działalność wielokanałowa w tym wieloaspektowym systemie operacyjnym, w ramach którego działają serwisy bukmacherskie, staje się nie tylko kluczowym czynnikiem przewagi konkurencyjnej, ale bardzo często jest to jedyny sposób na przetrwanie w coraz bardziej „zatłoczonej” branży. Branży, w której konkurują nie tylko internetowi bukmacherzy zagraniczni, ale także stacjonarne punkty bukmacherskie, kasyna stacjonarne oraz ich internetowe wersje, czyli kasyna online takie jak 888starz.
Działalność wielokanałowa jest w rzeczywistości podstawą sukcesu, a to dlatego, że klienci rzadko ograniczają się dziś tylko do jednego kanału. Dziś większość użytkowników posiada komputer stacjonarny, smartfon i tablet, nie wspominając o smartwatchu i innych nowych urządzeniach wprowadzanych nieustannie na rynek. Dla nich liczy się nie tylko kanał, ale także urządzenie – chcą tych samych, spójnych usług we wszystkich kanałach i na wszystkich urządzeniach, z których korzystają.
Nie chcą, aby zmiana kanału lub platformy zakłócała im komfort użytkowania. Wszystkie kanały muszą być więc zintegrowane, aby komunikacja między nimi umożliwiała płynne przechodzenie z jednego do drugiego.
Jako przykład weźmy klienta, który korzysta z aplikacji bukmacherskiej na swoim smartfonie, aby dokonać wpłaty, a następnie korzysta z komputera stacjonarnego, aby postawić zakład. Proces ten nie powinien być w żaden sposób zakłócany przez fakt, że użytkownik zmienił punkt dostępu.
Możemy przyjąć za pewnik, że w dzisiejszych czasach typerzy lubią mieć wiele punktów styku i dostępu do obstawiania zakładów. Jednakże te różnorodne platformy muszą być w 100% zintegrowane i zsynchronizowane, aby doświadczenia graczy związane z obstawianiem u danego bukmachera były zawsze spójne, stabilne i jednolite. Dla wszystkich bukmacherów, a zwłaszcza dla nowych stron z zakładami sportowymi, oznacza to, że jedyną drogą rozwoju jest zwrócenie się w kierunku dystrybucji wielokanałowej.
Wielokanałowe zakłady sportowe przynoszą szereg korzyści zarówno bukmacherom, jak i ich klientom. Dzięki temu najlepsi zagraniczni bukmacherzy zyskują bardziej zadowolonych i lojalnych użytkowników, a także zwiększają swoje zyski, tworząc z typerami bardziej długotrwałe relacje. Ponadto mogą dowiedzieć się więcej i poszerzyć swoją wiedzę na temat zachowań klientów, co z kolei może im pomóc w dostosowaniu oferty i spersonalizowaniu usług. A to w ostatecznym rozrachunku oznacza większą satysfakcję klienta.
Jeśli zaś chodzi o użytkowników, to oni również mogą czerpać korzyści z operacji wielokanałowych, szczególnie w zakresie najwyższej wygody. Przede wszystkim jednak mogą oni cieszyć się optymalnymi doświadczeniami związanymi z działaniami, które są w pełni zintegrowane w ramach jednego, spójnego systemu.
Wielokanałowe zakłady sportowe to rozwiązanie korzystne dla wszystkich, gdzie każdy może cieszyć się niezwykle istotnymi korzyściami, które zmieniają zasady gry. Tak więc działalność wielokanałowa jest jedynym sposobem na skuteczne konkurowanie i odnoszenie sukcesów w branży, w której rywalizacja jest coraz większa.
Ten artykuł jest dostępny tylko w zagraniczej odsłonie tego serwisu.